Matsmart+Bubs

Jag hänger en hel del på Matsmart’s hemsida på de har så jävla mycket bra skit som passar mig perfekt.

Alpro Classic Coconut 4pt för 10kr? Låt mig beställa några dussin!

Nyttiga Clif bars eller måltidsersättning till massiv mängd-rabatt? Perfekt för dagar utan aptit eller pengar!

Många gånger hinner jag inte beställa, eller velar för mycket och sakerna försvinner, men den sidan hjälper mig enormt. Jag har gjort några felköp, men vem gör inte det; bars som är blä, måltidsersättning i pulverform, men efter de första beställningarna hade jag mer koll på vad som kom och gick och vad jag själv behövde/kommer att äta, så – win!

Såg nu dock det finaste: https://www.matsmart.se/raddade-godisskallar-75g

Räddade godis-skallar – i egen förpackning.

De har länge arbetat med Bubs och vid tid och tillfällen sålt lådor med ‘skadat’ godis till nedsatt pris, men nu har de kommit så långt att de designat en egen förpackning till dem och det är fan det sötaste som finns.

Speciellt då Bubs arbetar för att sluta helt med gelatin och låta allt deras godis vara 100% veganskt.

Alltså fucking älskar dem.

En kommentar

Lämna en kommentar